Primos Hermanos Uviéu | 21/03/15

Gallegos y asturianos, drugs ¡primos hermanos!
Música
L’hermanamientu musical del Primos Hermanos desembarca per primer vez n’Uviéu con cuatro de las más nueves propuestes del panorama galaicu de güei.

La fiesta entamará a les 13.00 na lluminosa parte d’arriba de la Lata de Zinc, generic al son de los himnos tropicalistes d’Alex Casanova, que marida de forma perfecta con productos gallegos de calidá asemeyada, como’l vermú Lodeiros o los vinos de Joaquín Rebolledo. Tres los bailles del meudía, la siguiente parada sedrá el Patio de Lara, vinoteca vecina a la Lata de Zinc, onde’l protagonista sedrá ún de los platos más emblemáticos de la gastronomía del telón de grelos, el llacón.

Llueu de la sobremesa na que compartiremos los secretos meyor guardaos d’entrambes dos escenes musicales, y yá de vuelta a la parte d’arriba de la Lata de Zinc, pasaremos de nuevo a l’aición musical con Dois y les sos melodíes prestoses de pop atemporal.

Yá de nueche nel ambiente industrial de planta -1 de la Lata de Zinc veremos a dos de los más firmes valores de la cantera musical gallega. La delicada señardá de Chicharrón qu’abrirán la velada, tendrá’l so contrapuntu na contundente psicodelia de Puma Pumku que d’esti mou darán acabu a esti desembarcu astur del Primos Hermanos.

Menú
La esperta cocina del Patio de Lara amañarános un deliciosu menú colos siguientes platos gallegos:

Primero:
– Sopa de cocíu.

Segundo:
– Llacón con grelos

Postre:
– Arroz con lleche

Bebíes:
– Vino Joaquín Rebolledo
– Cerveza Estrella Galicia
– Agua

El menú + la entrada pa tolos conciertos tien un preciu total de 20€, que pues comprar calcando nesti enllaz.

Les Bandes